lunes, 23 de febrero de 2015

MARIA LÓPEZ. EL POVITXOL

El Povitxol és el meu lloc preferit de Sagunt. La primera raó d’adorar-lo és perquè es tracta d’una zona de muntanya, cosa que m’encanta, la segona, per totes les vivències especials que he viscut en aquest enclau.

He de dir que no recorde la primera vegada que vaig estar en el Povitxol ja que deuria ser molt xicoteta; tot i això, guarde molt bons records d’infància, de les Pasqües i dels dies d’estiu que vaig passar en la muntanya: córrer cap amunt i cap avall entre els arbres jugant a pilota, botant a la corda..., a més aquest va ser l’indret  on per primera vegada aconseguí volar la milotxa.

Per descomptat mai he deixat d’anar-hi, bé amb els amics o bé acompanyada de la família, per dinar o passar el dia tranquil·lament. Així doncs, en un futur m’agradaria gaudir i ensenyar els meus fills aquest paratge de la mateixa manera que mos pares me l’ensenyaren a mi.


En conseqüència jo recomanaria tothom que el visitara, si més no, una vegada perquè sens dubte els encantarà igual que a mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario