domingo, 22 de febrero de 2015

SONIA CASTILLO. CARRER DE LES PENYETES

 Este carrer és molt important per a mi, és el  carrer on jo em vaig criar i créixer.

Sempre m’ha cridat l’atenció perquè és un carrer molt especial, té una carxata blanca pintada amb calç i eixa mateixa carxata fa jardineres en les quals hi ha gran varietat de plantes, la majoria amb flors, també hi ha una fonteta d’aigua molt bonica. Aquest carrer està bonic tot l’any però en especia en primavera, quan més florides estan les plantes.

Està situat pel casc antic de Sagunt, la qual cosa encara li dóna més encant si cap.
            
Abans estava més ben cuidat i més bonic que ara, així i tot no està malament.

           
Sempre que passe per allí tinc uns records molt bonics del meu carrer, el carrer de les Penyetes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario