lunes, 23 de febrero de 2015

MARTA REMOY. LA PLATJA DEL MEU POBLE

Del meu poble m’agraden moltes coses perquè és un poble amb monuments antics de molta importància històrica, però si m’he de quedar amb un lloc, sense dubte el meu lloc preferit és la platja.

La platja és un lloc del qual guarde molt bons records. Quan era menuda passava amb mos pares i el meu germà les llargues i caloroses vesprades d’estiu, féiem castells d’arena, jugàvem a les raquetes i passàvem molt de temps en l’aigua. Els diumenges anàvem amb els meus oncles i els meus cosins i portàvem el dinar, la taula, l’ombrel.la i passàvem tot el dia a la platja.
Encara recorde un diumenge d’agost en festes del poble que es va escapar un bou del recinte i tot el món que estava a la platja va començar a córrer i haguérem de deixar totes les coses i anar-se’n corrents perquè el bou anava per l’aigua, per l’arena,...

Ara de major també aprofite qualsevol moment que tinc lliure per anar a la platja, ja siga amb amigues, amb la parella o, fins i tot, a soles amb un bon llibre i la meua cadira.


La platja és el lloc que més em relaxa, i per això i per tots els bons moments viscuts quan era menuda, és el meu lloc preferit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario